BLOMUS
Üzlet és bemutatóterem

1067 Budapest Eötvös u. 26/b
06.20.343.7570

Gyakran ismétlődő kérdések


Az üzletben is tudok vásárolni?

Igen! Nyitvatartási időben bármikor, de az üzletben sokkal kevesebb termék van raktáron, mint amennyit a webshopban látsz!

 

Ugyanazon az áron, mint a webshopban?

Egyes kedvezmények csak webshopos rendeléskor vehetőek igénybe, illetve csak a webshopban kedvezményesek, de a termékek teljes árai megegyeznek.

 

Tudok kártyával fizetni?

Igen, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic, Visa, Visa elektron, Amerikan Express, OTP Bank kártyákkal.

 

GLS szállítás esetén mikor kapom meg a terméket?

Amennyiben a termék van raktáron és rendelését 13:30 előtt leadta, a terméket a következő napon már ki is szállítják Önnek! Előfordulhat, hogy a később leadott rendelés is odaér a következő munkanapon, ellenkező esetben pedig az azt követő munkanap lesz a szállítás napja.

 

A raktáron nem lévő termékek mennyi idő alatt érnek Magyarországra?

Blomus termékek esetén általában 2-3 hét (min 3 nap).

Ritka esetben előfordul, hogy Németországban sincs raktáron egy termék, ekkor hosszabb a várakozási idő.

 

Pótalkatrészek

A nem kifutott Blomus termékekhez szinte mindenféle alkatrész, pót üveg, csavar stb. rendelhető. Ezeknek áráról telefonon vagy e-mailben tud tájékoztatást kérni, illetve a legnépszerűbbeket megtalálod a pótalkatrész menüpont alatt!

 

Home magazin kupon beváltása

Webshopos vásárláskor megjegyzésbe írd a kuponon szereplő szövegrészt. Személyes átvétel vagy vásárlás esetén hozd magaddal a kupont. Bármekkora összegnél felhasználható, de a kuponból visszaadni nem tudunk és a szállítási költségre a kupon nem használható fel.