BLOMUS
Üzlet és bemutatóterem

1067 Budapest Eötvös u. 26/b
06.20.343.7570

Vásárlási tájékoztató


Kedves Vásárló!

Üdvözöljük internetes áruházunkban!

Általános Szerződési Feltételeinket ide kattintva olvashatja el!

A termékeket nyitvatartási időben bármikor - bejelentkezés nélkül - megtekintheti illetve rendelés nélkül is megvásárolhatja Oktogonnál lévő üzletünkben, a 1067 Budapest Eötvös u. 26/b. szám alatt.

A német BLOMUS GMBH és Ad-Hoc, dán MENU A/S, angol AEROLATTE hivatalos magyarországi képviseletét látjuk el. Ennek megfelelően az összes termék megrendelhető nálunk. A termékek többsége raktáron van, a rendelésre érkező termékek pedig a német termékek esetében 1-3 hetes, a dán és angol termékek 2-4 hetes átfutási idővel érnek ide.

Amennyiben Ön olyan terméket rendel, ami nincs raktáron – ez természetesen a visszaigazolásból kiderül – 24 órán belül lehetősége van lemondani rendelését. Ennek semmilyen költsége nincsen!

A weboldalon előforduló hibákért, elírásokért felelősséget nem vállalunk, mindig a visszaigazolásban szereplő információk az érvényesek. Várja meg mind a két visszaigazolást (automatikus és jóváhagyott)! Dolgozunk rajta hogy minél kevesebb ilyen eset legyen, de előfordul, hogy hibázunk… :) Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő áron, akkor az Eladó nem köteles a terméket a hibás áron szállítani. Ehelyett felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő fenntarthatja, vagy elállhat a vásárlási szándéktól.

Bízunk benne, hogy szolgáltatásunk elnyeri az Ön tetszését. A termékeket GLS csomagküldő szolgálattal küldjük el Önnek, vagy személyesen azonnal átvehetők üzletünkben. Üzletünkben bankkártyás fizetés is lehetséges.

Utánvétnél 25.000 Ft alatt 1.400 Ft/csomag szállítási költséget számítunk fel, 25.000 Ft felett ingyenes a szállítás. Amennyiben a termékeket több részletben kívánják megkapni akkor csak az utolsó csomag szállítása lesz ingyenes, az azt megelőző(ek)nek 1.400 Ft a szállítási költsége! Személyes átvétel esetén természetesen nincsen semmilyen extra költség.

Rendelés menete

A termékek mellett feltüntetett ár az adott árucikk bruttó vételára, amely már az általános forgalmi adót is tartalmazza. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért az Inox-Life Kft. nem vállal felelősséget.

  1. Regisztráljon oldalunkon, ha már regisztrált felhasználó akkor jelentkezzen be!
  2. Keresse meg a kívánt terméket a kategóriákból kiválasztva, vagy a kereső segítségével! (A termékekről információt a fél kör alakú zöld mezőben lévő info-ra kattintva kap (főoldalon lévő termékek esetén egyszerűen kattintson a képre), ugyanitt tudja kosárba tenni a terméket. A képek alatt látható, hogy a termék raktáron van e vagy rendelhető. Ez az információ 99%-os pontossággal bír.)
  3. Majd helyezze kosarába! Ha több terméket szeretne vásárolni folytassa a vásárlást, kosara megőrzi a behelyezett termékeket A választott terméket bármikor visszateheti (törlés esetén írja át a kosárban a mennyiséget 0-ra, majd frissítsen a mellette lévő ikonnal).
  4. Folytatáshoz nyomja meg a Rendelés megkezdése gombot!
  5. Adja meg a szállítási illetve számlázási adatait, majd az átvétel módját. Amennyiben kupont kíván beváltani, az Egyéb közlendő mezőben tüntesse fel (kupon beváltásakor a mi általunk küldött visszaigazolásban lesz levonva a kedvezmény mértéke.)
  6. A Továbbra kattintva ellenőrizze az adatait. Amennyiben módosítani kíván menjen a Módosítás fülre.
  7. Ha minden adat helyes véglegesítse a rendelését.
  8. A rendelésről a rendszer automatikus e-mailt küldd Önnek, de minden esetben várja meg a mi általunk küldött visszaigazolást is!

Kérdéseire örömmel állunk rendelkezésükre a 06.1.302.3218-as telefonszámon illetve az info@blomus.hu e-mail címen is.

Forduljanak hozzánk bizalommal!

A termékek megfelelő ápolás mellett egy egész életen át használhatók. Büszkék vagyunk rá hogy az elmúlt 5 év alatt – mióta a BLOMUS márkát Magyarországon értékesítjük – egyetlen elégedetlen vásárlóval sem találkoztunk. Igyekszünk a lehetőségeinkhez mérten a teljesen egyedi igényeknek is minél rövidebb határidővel megfelelni.

Inox-Life Kft.
1067 Budapest Eötvös u. 26/b.
Tel./fax: 06.1.302.3218
E-mail: info@blomus.hu
Cégjegyzékszám: 07-09-012928
Adószám: 13919764-2-42

 


 

100% pénzvisszafizetési garancia

A webáruházban megtalálható és minden itt vásárolt termékére 100% pénzvisszafizetési garanciát biztosítunk. 8 napos feltétel nélküli pénzvisszafizetési garancia!

Amennyiben nincs teljesen megelégedve valamelyik termékünkkel, küldje vissza azt,és mi azonnal visszafizetjük a teljes vételárat Önnek, az Ön által megadott bankszámlaszámra! Erről a termék átvételétől 8 napon belül dönthet! A pénvisszafizetési garanciát kérdések és magyarázkodások nélkül biztosítjuk Önnek, amennyiben a termék és a csomagolása is sértetlen. Az Ön által a termékért kifizetett pénzt a visszaküldött termék megérkezésétől számított 5 munkanapon belül küldjük meg.

Garanciális feltételek – Jótállás

Az Inox-Life Kft. webáruháza által a kötelező jótállással értékesített fogyastási cikkekre az alábbi garanciális feltételek érvényesek:

  1. A jótállási idő: a 151/2003 (IX.22.) sz. korm. Rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt kötelező jótállással értékesített fogyastási cikkekre, a vásárlás napjától számított 12 hónap jótállás érvényes, amelyet a vásárló az Inox-Life Kft. üzletében tud érvényesíteni számla vagy blokk felmutatása esetén. Vidéki vásárlás esetén postázva vagy futárral felküldve is intézhető a garanciális javítás. Ez esetben a visszaszállítás költségét a vásárló állja.
  2. A jótállási jogokat a kötelező jótállással értékesített fogyastási cikkekre tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. (Fogyasztó a gazdasági, szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy –Ptk. 685.§ d pont)
  3. Amennyiben a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot (számla vagy blokk), úgy a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni a 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet 2.§ alapján.
  4. A jótállási idő a kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre fogyasztó részére történő átadás vagy üzembe helyezésre kötelezett termék esetén az üzembe helyezés napjával kezdődik.
  5. A készülék meghibásodása esetén a készüléket minden esetben a címre kell beszállítani.
  6. Ha a kötelező jótállással értékesített fogyastási cikk a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül meghibásodott az Inox-Life Kft. webáruház a fogyasztó kívánságára köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás nem rendeltetésszerű használatból keletkezett.
  7. Jótállási igény nem érvényesíthető: a) A rendeltetés ellenes használat, átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, nem szakszerű beüzemelés, elemi kár vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén. b) Karbantartási-tisztítási munkák esetén. c) Nem az Inox-Life Kft. szervíz által a fogyasztási cikken végzett bárminemű beavatkozás esetén. d) A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén. e) Amennyiben a gyári szám vagy a zárjegy rongált, hiányos vagy módosított.
  8. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe.
  9. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás az elektronikus fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.
  10. Jótállásra, szavatosságra vonatkozó szabályok, rendeletek: 151/2003. (IX.22) Korm. Rendelet, Ptk. 685.§ e) pont: Ptk. 305.§-311/A-ig; 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet. Korm. r 4. §(1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette, szolgáltatás nyújtás esetében pedig, amikor a szerződést megkötötte, feltéve, hogy a gazdálkodó szervezet a 3.§ szerint tájékoztatási kötelezettségének eleget tett. (5) Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli.
  11. Amennyiben a készüléket 30 napon belül az Inox-Life Kft. nem tudja javítani, úgy csere igényelhető!

Felhívjuk Tisztelt Vásárlóink figyelmét, hogy őrizzék meg a fizetési bizonylatot (számlát), valamint a készülékek használatba vétele előtt feltétlenül olvassák el a kezelési útmutatót!